Třídní výlet 7. A

Výlet začal vydařenou cestou vlakem do vesnice Šumná. Poté nás čekala 5,5 km dlouhá cesta na vranovskou pláž, kde jsme byli ubytováni v chatkách po 2 a po 4. Když jsme do kempu dorazili, tak jsme se ubytovali a poté jsme se věnovali aktivitám, které nás bavily (sport). V 18:00  jsme měli večeři ve zdejší restauraci, poté jsme ještě  měli chvíli volného času a ve 23:00 byla večerka. Druhý den jsme vstávali v 7:00 a v 7:30 jsme měli snídani a v 9:00 nás převezla loď Valentýna přes vodu a o půl desáté jsme měli prohlídku ve vranovské přehradě. Po prohlídce přehrady jsme se šli podívat do městečka Vranov, kde si většina koupila něco na osvěžení a pár z nás se šlo podívat na vranovský zámek. Poté jsme se vrátili do kempu, kde jsme byli až do 17:00 a pak jsme vyrazili na 2 hodinovou cestu do Šumné. Potom jsme jeli do Okříšek, kde jsme museli čekat asi 30 min. na vlak. Potom jsme dorazili na vlakové nádraží v Jihlavě - už za tmy. Vše se podařilo.
Tomáš U., Honza, Lukáš P., Hynek

Fotky
Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A Třídní výlet 7. A