Výlet 6. C

Dne 13.6.2019 jsme jeli na výlet na Jalovec. V 9:10 jsme měli sraz na hlavním vlakovém nádraží v Jihlavě. Potom jsme v 9:30 odjížděli směr Číchov. Když jsme tam dojeli, tak jsme šli asi 2,5 km do kopce na Jalovec. Když jsme tam došli, zjistili jsme, že na chatce kde jsme měli být my, je někdo jiný. A proto nás dali do jiných chatek. Když jsme si rozdělili pokoje a šlehli tam batohy, většina šla obhlédnout pokoje ostatních. Ve 12:30 byl oběd. Byla rajská omáčka. Po obědě jsme měli volno. Ve 14:45 jsme odcházeli na koupaliště do Bransouz. Tam jsme došli asi za hodinu. Většina se šla vykoupat, ostatní popíjeli Dvaciáše. Když vylezli z vody ostatní, mnoho z nás mělo pořezaná chodidla. Učitelé jim to ošetřili a potom jsme si téměř všichni dali Dvaciáše. Zpátky jsme kvůli zraněním  jeli vlakem. V 19:00 byla večeře. Byl kuřecí přírodní plátek s hranolkami. Ve 20:15 jsme začali opékat buřty. Po buřtech následovaly scénky. Pak bylo volno a ve 21:30 byl sraz na stezku odvahy. Ve 22:45 byla večerka. Následovala divoká noc. Snídaně byla v 8:20, v 9:00 začali další aktivity. Byli jsme rozděleni na 2 skupiny. První dělala básničku o šestém ročníku, druhá vyřezávala různé přívěsky z borové kůry. Následovalo vyklízení chatek. Potom byl ve 12:00 oběd. Byl smažený kuřecí řízek s bramborovou kaší. Pak jsme byli zhruba do 14:20 v bazénu pod terasou, která tam byla. Po bazénu jsme si zahráli třikrát schovku. V 15:00 jsme odcházeli na vlak do Číchova. Ten jel v 15:58. Asi za půl hodiny jsme dojeli na hlavní vlakové nádraží do Jihlavy. Výlet jsme si moc užili.

Martin Brabenec, Martin Vraspír

Fotky
Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C Výlet 6. C